Greetings!

As-Salam and Hallo friends...

For many people the act of expressing themselves in writing helps clarify what they’re feeling and puts those feelings in perspective. I am one of them...

Thank you for stopping by... You're always welcome here. Hope to see you again.


Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 17, 2012

Amoi Muslimah?

Previous entree I wrote about how I was kinda excited nak pakai cheongsam I bought for the annual Chinese New Year Hi Tea here.  Mula2 rase macam excited sgt nampak cheongsam tu tersangkut kat mall.  Modern design plak tu... Cheongsam tu mcm mini dress. But wait, macam mana plak me yang dah 'covered' ni nak pakai 'mini' dress... Tapi, being someone yg dah berhijab, takkan lah tak boleh nak merasa pakai modern cheongsam kan... Masa ni la ade chance to be creative... At first rase macam what if I'll end up looking like a 'clown muslimah'... Tapi bila dah pakai pagi tu... Rasenye OK kot, ala2 amoi mualaf gitu... Tehehehe... 






Thank you adik comel yang rajin adik rajin ambik gambar ni for me... :) Nanti rajin2 kan diri selalu ye...

1 comment:

Dunia Mommy Comel said...

sangat cantik sebab kreatif..secara jujurnya cam minah Guangzhou hihihi