Greetings!

As-Salam and Hallo friends...

For many people the act of expressing themselves in writing helps clarify what they’re feeling and puts those feelings in perspective. I am one of them...

Thank you for stopping by... You're always welcome here. Hope to see you again.


Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 11, 2012

Thank you for the air I breathe... Alhamdulillah

I honestly didn't look forward to celebrate my birthday this year.  Rasa biasa2 je... Takut tua kot.  Hehehe... Tapi deep down nervous la jugak... Ada lagi ke org nak ingat? Maklumlaah dah masuk waktu senja... Alhamdulillah my family and friends started to send birthday wishes seawal 1 pagi . Awal kot... tak tido ke diorang ni? :)  Tu lah, technology canggih skarang ni, macam2 ade, FB, BBM, SMS... Sib baiklah tak sign up twitter plak...

Pagi tu, macam biasa mulakan routine dgn light exercise, then I saw such a lovely card placed nicely on my dressing table. From my special someone la... Sweet... Then baru perasan since I've been busy at work lately, terlupa nak belikan mama birthday card and pressie. Yeah, what can I say, I guess I was a gift from Allah to Mama on her 27's birthday. *grin...  We've been sharing birthday every year ever since day 1 I keluar dari her tummy.  So, I just managed to only wish her that morning. 

Sampai2 ofis je, Nana and Danii siap nyanyi "Allah Selamatkan Kamu"... Ape lagi saya aminkan aje... Ameen...  Few minutes after that, some of my colleagues yang datang awal nyanyi beramai2 pulak "Happy Birthday to you..."  Awwhhh touching2... Rasa nak pegi hug semua org... Tapi maluuuu...

Birthday this year, memang sempoi... Rasanya tak payah membazir la... Slalu my paradise send bouquet of flowers, take me out for dinner.  Tapi disebabkan I had to go to PWTC as I was involved in an exhibition, balik pun pretty late... So, this year tak ade semua tu, rasanya cukuplah sekadar bersyukur, at least ade lagi yang masih ingat kan... Cukup2 lah sambut birthday bagai nak rak dulu2 tu... Skarang masanya kena belajar bersyukur.  Semua tu DUNYA...  (but can't help it agak merajuk sket jugak la sbb tak dapat flowers cos I'm so cwazee about flowers.. Lagi pulak 1st time tak dapat special delivery tu kot sepanjang kawin dgn dia, hehehe...). Takde cake takpe, sebab tak minat sangat pun makan cake... Tapi takde flowers? Hurm... Memang minah bunga kan, nak buat macam mana... :P

Takpelah... My paradise selalu bagi roses... Deep down, teringin jugak white lilies and pink roses.  Takpe, nanti beli sendiri laa... Tak salah kan? Berangan dulu... Hehehe...

taken from http://www.streetdirectory.com/img/florist/starry_kisses

Malam tu, kitorang just sempat pegi grab Nandos, my favourite! Thank you... Alhamdulillah...

Thank you Allah for still giving me the air that I breathe, the brain that helps me to think, the heart to feel and the beautiful life to live, Insya-Allah...

No comments: